Seminár REKLAMÁCIE
Z dôvodu rozsiahlej novelizácie legislatívy v oblasti ochrany spotrebiteľa si Vás dovoľujeme pozvať na vzdelávací seminár na tému
REKLAMÁCIE KROK ZA KROKOM
Hlavným cieľom vzdelávacieho semináru je, aby sa každý účastník oboznámil s legislatívou súvisiacou s reklamáciami s dôrazom na novinky po novelizácii zákona o ochrane spotrebiteľa. Ďalším cieľom je poukázať na najčastejšie nedostatky, za ktoré boli predávajúcim uložené pokuty
Miesto a termíny konania: (začiatok o 09:00 hod., prezentácia od 08:45 hod.) ďalšie termíny pripravujeme
Obsah a zameranie vzdelávacieho seminára:
- výklad pojmov, zmeny
- § 18 zákona č. 250/2007 z. z. o ochrane spotrebiteľa, zmeny po novele
- § Občianskeho zákonníka súvisiace s vybavovaním reklamácií, nároky spotrebiteľa, povinnosti predávajúceho
- postup pri vybavovaní reklamácií
- najčastejšie porušenia § 18 zákona o ochrane spotrebiteľa
- odporúčané náležitosti reklamačného lístku, evidencia o reklamáciách, spôsoby jej vedenia
- diskusia
- v prípade, ak do termínu konania semináru budú NR SR schválené ďalšie zmeny v legislatíve, tieto budú zahrnuté do programu
Účastnícky poplatok:
- účastnícky poplatok je stanovený v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov
- cena je uvedená vrátane 20% DPH
- účastnícky poplatok zahŕňa náklady na organizačné
zabezpečenie, občerstvenie
Prihlásenie:
V prípade záujmu ma kontaktujte telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom FB
Kontakt:
mobil: 0948 220 724
e-mail: mediacia.poradenstvo(zavináč)centrum.sk
- účastnícky poplatok je stanovený v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov
- cena je uvedená vrátane 20% DPH
- účastnícky poplatok zahŕňa náklady na organizačné
zabezpečenie, občerstvenie
Prihlásenie:
V prípade záujmu ma kontaktujte telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom FB
Kontakt:
mobil: 0948 220 724
e-mail: mediacia.poradenstvo(zavináč)centrum.sk